Tuesday, February 16, 2010

9. dan

Kasno sam se probudio (8:45AM).

Mama kaze da je gladna ali i da je malaksala. Nije ni cudo kad je proslo 12 sati od zadnjeg obroka.

Jutros je bila slabo. Nakon sto sam joj dao da jede bila je malo bolje ali joj se stvaraju gasovi. Ja joj kazem da se olaksa ako joj je tesko, a ona kaze da joj je ne prijatno. Neverovatno je da u ovako teskoj situaciji ona nalazi da joj je neprijatno I da se ustrucava. Tu ne mogu da joj pomognem.

Srecom, sinoc nije uzimala pilule protiv bolova. Kaze da je nije tako puno bolelo. Trpi tako da je to dobro jer joj lekovi bar nece napraviti zatvor. Evo vec 4 dana kako nije bio doctor da joj da inekciju protiv bolova.

Nastavljam sa cajevima, vitaminima i ostalim dodatcima.

Idem u nabavku...

Vratio sam se oko 14:00. Mama kaze da se ne oseca dobro. Boli je u stomaku ali je bol drugacija. Kaze da joj je tesko. Bio sam do WC-a i osecam da je izvrsila nuzdu. Pitam je da li je sve ok. Zali se na velike bolove u stomaku. Vidim da je jako lose. Ovo je do sada najgore sto je bila. Oce da se klistira jer ima "pritisak" u stomaku i misli da ce tako da resi problem. Ne mogu da je ubedim u suprotno. Pitam je da li hoce da joj pomognem ali odbija jer je sramota!??!?!?

Ne znam dokle ce ovako.

Zali se na strahovite bolove u stomaku. Pojavili su se i hemeroidi. Sigurno zbog ucestale stolice. KAze da svaki put kad je potera mora da se napne i to joj strahovito smeta. Ja mislim da je dobila upalu trbusnih misica jer kaze da je bol drugacija nego sto je bila. Ipak kaze da je veoma jak i da joj je mnogo tesko bilo.

Zvao sam kucnu negu da dodju i pomognu joj. U medjuvremenu je popila jedan Trodon da joj prodje bol. Oni su dosli dva sata kasnije, onako preko one stvari. Kazu da mora da uzima lek protiv bolova svakih 6-8 sati, onako preventivno.

18:30 dao sam joj da jede FOCC. Zaspala je za 10-ak minuta. Ne bi se budila da nije zvonio telefon. Zvao je cika-JOvan. Kratko smo pricali. Iskljucio sam telefon u njenoj sobi da se ne bi budila. Sad ja telefon kod mene.

Otisao sam do apoteke da kupim neki laksativ po recima lekarke sto je dosla u posetu.

Dosla je Nena oko 20:00. Keva je malo bolje. Trlja stomak a ja joj grejem peskir i stavljam na njen stomak.

Trazi da jede (21:00). Napravio sam FOCC.

Kaze da je hvata strah jer ide noc. Pitam je sta je plasi. Nece da kaze. Da li je strah od miseva, mrava, visine, smrti. Napokon kaze da je plasi smrt. Kazem joj da cu spavati pored nje i da ne mora da se brine jer nece nigde da ide. Odbija (kao po obicaju)... necu da je ubedjujem ali cu veceras da budem na strazi.

Kasnije...

No comments:

Post a Comment