Saturday, February 27, 2010

21. dan - 28. februar 2010.

Danas sam odlucio da radim oko kuce. Mama je pocela dan zustro sa zeljom da nauci kako se pravi FOCC ali joj se podigao pritisak i morala je da legne. Ja sam joj sve napravio i izasao napolje da vidim sta mogu da uradim.

Naisao je Mica (Nenin muz) i Zoran (sin). Nakon jedno 3-4 minuta zajednickog razmisljanja odlucili smo da pitamo da li ovi sto zidaju pored nas mogu da nam posude par cevi koje bi podupreli ispod dela krova koji je poceo da sleze.
Srdjan (shef izvodjaca radova) je procenio da oni mogu to da urade za 2-3 sata ali da nije mogao da mi kaze cenu. Rekao nam je da mi skinemo crep i da ce on onda moci da nam da bolju procenu jer ne zna kakva je situcija ispod crepa.

Mi smo to omlatili za 15-ak minuta a onda smo odlucli da raskrcimo po dvoristu. Kratili smo neke grane, premestili gelender za tresenje tepiha, ocistili dvoriste i sad cekamo da nam poprave krov ili posude sipke (tek sutra - ponedljak) pa cemo Zoran i ja to da omlatimo.
Takodje sam zamolio Zorana da mi nadje nekog majstora koji radi oluke i da premesti oluk kod grede koju hocemo da popravimo jer mislim da voda koja curi sa krova ide pod temelj. Zakacicu slike kasnije.

Mama je odlucila da ustane i opere frizider. Pozitivna promena ali se brzo zamori. Rekla mi je da nije mogla da spava od 2-4(am) ali da je spvala pre i posle.
Zavrsila je ciscenje oko 12:30.

Kao i do sada spremio sam joj rucak, dao lekove (vitamine/minerale) i spremio sam je da prilegne. Spavala je od 15:30 - 17:45.

Uvece smo gledali TV, a oko 21:00 sam ja otisao da gledam hokej i nerviram se. :-)
Vredelo je! Svaka cast team Canada! Ovo zlato je tacka na "i" i uspesno zavrsenu 21. zimsku olipijadu. Na zalost ovde (u Srbiji) nije bilo puno prenosa ali ni ne bi mogao da pratim jer je pomoc majci celodnevni posao, slozicete se samnom.

No comments:

Post a Comment