Thursday, February 18, 2010

11. dan

Danasnji dan je najtezi od kako sam dosao.

Ustao sam oko 7:00 i dao mami casu jogurta. Nakon jedno 30-ak minuta sam joj dao casu zelenog caja.
Oko 8:15 sam napravio FOCC. Pojela je ali je pocela da se zali da joj je jako tesko i da se oseca slabo. Kaze da nije nista spavala od 4:00.
Oko 9:30 pocinje da je hvata panika. Prepoznajem simptome, helikobakter pylori je jos aktivan, cak i kad se zavrsi doza antibiotika. Imao sam iste simptome i pokisavam da je smirim. Tumaram po web-u i setim se da je najbolji prirodni lek caj od pelina ili Hajducka trava. Jako gorak caj ali ima izuzetno jako dejstvo kao antibiotik. Srecom mama ima kesu caja. Setio sam se jer sam pre nekoliko dana isao kroz ormane i video isti. Kuvam caj i dajem joj da ga popije.
Ona mi kaze da je ostavim na miru i stavlja ruke preko lica. Kaze da je ne gledam i pocinje da place. Kaze da joj je tesko i da je sve boli, kako joj je tesko da dise i da hoce da sto pre umre. Klasicni simptomi napada panike (panic attack - been there, done that) i kazem joj da pokusa da udahne duboko i da ce joj sve proci kad popije caj koji sam spremio. Kaze da nema snage. Dajem joj kasiku-po-kasiku. Zali se da je gorko ali caj polako nestaje iz solje. Do kraja solje je vec malo smirena. Vidim suze nestaju i pocinje da se sabira. Vidim da je jako uznemirena i predlazem joj da ode do sobe gde ja spavam i tamo pokusa da spava. Prvo ne zeli ali ja insistiram i pomazem joj da predje u drugi krevet. U medju vremenu mi je trazila da joj dam pilulu za smirenje. Pokusao sam da odugovlacim i nakon 10-ak minuta joj dajem jednu. Mozda sam trebao da je prepolovim. Nema veze, neka se malo odmori. Zaspala je za 10-ak minuta.

Natasa me je zvala oko 12:30. Pita kakva je situacija. Kazem joj za Helikobacter Pylori. Pricamo malo o celoj situaciji i to je sve.

Sad je 13:10, spremio sam joj supu od povrca i caj od pelina koji cu da joj dam za koji minut.

Cekamo da dodje zena koja ce joj pomoci da se klistira, mada mi je rekla da je uspela da se malo olaksa jutros.

Oko 14:00 je dosla Violeta da joj pomogne oko klistiranja. Sve je proslo bez problema i sad kaze da joj je lakse.

Spremio sam joj caj od Halducke trave. Kaze da je mnogo gorak ali je teram da ga popije.

Nakon toga sam joj dao FOCC. Medjutim, 30-ak minuta kasnije kaze mi da je hvata panika opet. Hm, mozda je FOCC. Sedim pored nje i pokusavam da je smirim. To traje jedno 30-ak minuta i oko 16:00 je vec malo mirnija.

Kuvam je supu od sargarepe, boranije i sa dva cesnja belog luka, malo radi ukusa. Bez mesa i bez kocke za supu. Posna je do bola ali mislim da ce joj prijati.

Dao sam joj supu oko 18:00 i pojela je ko od sale.

Oko 19:10 dolazi Nena. Dok sam ja u kuhinji, njih dve se nesto domundjavaju. OK, ostavicu ih da pricaju.

Spremam veceru (oko 20:45) od barenog povrca, sargarepa, cvekla, boranija i preko malo belog luka, soli i maslinovo ulje. Odlicno mirise. Dodao sam i jedno manje parce razenog hleba bez kvasca. Pojela je 3/4 onoga sto sam stavio i ja sam OK. Nakon toga sam joj dao jednu tabletu Trodon-a (protiv bolova) i jedn tabletu Lorazepam (ili tako nesto) za smirenje. Zaspala je oko 22:00. Bio sam pored nje do oko 23:15 kad se nesto okretala pa sam iskoristio priliku da joj dam jednu tabletu acidophil-a (probiotic) i produzio pravo u svoj krevet.

No comments:

Post a Comment