Monday, February 22, 2010

15. dan

Dan pocinje isto. Ustajanje u 6:30, acidofil, casa jogurta, caj od pelina, ali ovaj put sam umesto FOCC dao mami da jede cerial (corn flakes - gluten free) sa malo mleka 1.6%.
ZAli se da nije spavala. Ja je pitam da li je uopste spavala. Ona kaze mozda malo.

Ne deluje mi da je ista boli. |Vidim da je ustala i radi/sprema nesto po kuci.

Oko 10:00 sam rekao mami da idem do opstine da zavrsim papire za licnu kartu/pasos.

Vratio sam se oko 11:15 praznih ruku (naravno). Posto je bio lep dan rekao sam joj da idemo napolje.

Podgrejala je sebi supu dok sam ja bio napolju.

Izasli smo do Kosutnjaka oko 12:00. Bili smo tamo do oko 13:00 i u povratku smo svratili u crkvu da zapalimo svece. Proslo je OK. Poneo sam iscedjen sok od sargarepe i jabuke za mamu a ja sam pio sok od borovnice. Seli smo za klupu i pricali o kojecemu.

Kuci smo dosli oko 13:30. Namerno smo prosli pored starackog doma pored okretnice 23, 53
i drugih busova samo da joj pokazem kako izgleda spolja. Ispred su sedele bakice od 80-85+ godina u kolicima za nepokretne osobe. Ja mislim da joj tamo nije mesto. Nije nista komentarisala.

Kad smo dosli kuci rece mi da je boli u predelu desne prepone, malo iznad. Bol je drugacija i jos mi je rekla da nije dobro piskila danas. S'obzirom na kolicinu tecnosti koju je unela, misli da nije dovoljno mokrila. O man... jos jedna zaj****ja. OK, pitam je koliko je to otprilike. Pokazujem mi na casu prstom. Pricamo jedno pola sata i kaze mi da bi morala da se klistira. Ja joj spomenem da ce mozda ujka i ujna da dodju pa sam ih zvao da potvrdim.

Zavrsili smo klistiranje oko 15:15. Kaze mi da joj je malo lakse. Dosli su ujka i ujna. Doneli su mi klopu, njam... :)

Ostali su do oko 16:00 a mama se nesto snuzdila. Nije puno pricala sa nama. Kad su otisli kaze mi da bi morao da zovem hitnu sluzbu. Zasto? Jer je boli u predelu desne prepone, zapravo malo iznad, zato jer su joj usta suva i zato jer nije dovoljno mokrila.

Zvao sam ih oko 16:30. Dosli su oko 17:00. Dr. Markovic. Pocinje isto. Ona se zali na proleme, on meni govori da je to normalno s'obzirom na ono sta ima i da ce ici na gore. Ono sto ja napravim za 3-4 dana on porusi za 5 m inuta boravka i ja moram da pravim sve iz pocetka. E sranje. Otisli su i ja pocinjem monolog o tome kako su je oni ostavili bez ikakve podrske. Ona nikako ne moze da proguta da je zdravstveni sistem Srbije ne prepoznaje kao pacijenta. Te zovi Maju i pitaj je sta je problem, zovi ovoga, zovi onoga. Napokon joj kazem da sam uspeo da zakazem pregled kod homeopate i da idemo u sredu u 9. ujutro. Novi Beograd.
Razgovor traje li traje.

Oko 19:00 je dosla Nena a mama je insistirala da odem i kupim Bromozepan (za smirenje) - isto sranje kao i Lorozepam samo (navodno) u blazoj formi. To joj je za smirenje. Pre nego sto sam otisao do apoteke dao sam joj (na njeno insistirnje) jednu tabletu. To je bilo oko 19:30. Bila je uznemirena.

Nena je bila tu do oko 20:30. U medjuremenu sam joj spremio cveklu koju sam prethodno prokuvao. Malo blog luka, maslinovo ulje i persun. Dobro je jela.

Ubedio sam je (21:30) da promenimo krevete zato jer se zalila da ne moze da spava.
Ostavio sam upaljeno svetlo u sobi ispred one gde je legla ali sam insistirao da ugasim TV. Prihvatila je.

Pored glave sam joj stavio (na njeno insistiranje da se nadje ako je zaboli u toku noci) jednu tabletu Trodona koju sam prethodno ispraznio na pola jer je ona u prahu i nalazi se u (kao) plasticnoj tabletici. Naravno nisam joj rekao sta sam uradio.

No comments:

Post a Comment