Wednesday, February 10, 2010

3. dan

Probudio sam se oko 3:00 ujutro. Valjda me i dalje drzi jet-lag. Cuo sam da je i mama budna pa sam ustao da je obidjem. Izgleda ok. Ugasila je svetlo i TV. Obicno ih uvek drzi upaljene.

Ostavio sam casu Essiac caja u kuhinji da se malo ugreje.

Nisam mogao da zaspim do oko 5:00.

Probudio sam se oko 7:30.

Vidim mama vadi ves iz masine koju je stavila nocas oko 3:00. Dobro, znaci da joj se nesto radi. Ipak mislim da treba da se odmara i poslao sam je u krevet. Ja sam sredio ves. I onako je vazduh u kuci malo suvlji pa sam ga stavio na radijatore. Double whamy. Brzo se susi.

Spremio sam joj sledece:

1. Jedna kafena kasika Zelene Magme na casu vode (2-2.5dl). Uzgred filtriranu vodu drzimo u bokalu pored radijatora u dnevnoj sobi. Mama mi rece da ne voli kad je voda hladna
2. Solju (oko 1dl) Essiac caja

Nakon toga sam joj spremio FOCC (sa jogurtom)

Skuvao sam zeleni caj i sipao u solju da se malo ohladi.

Popila je sledece:

1. 1 x Vitamin C (600 mg)
2. 1 x Multi vitamin tabletu
3. 1 x Omega 3
4. 1 x Kalcijum i magnezijum sa vitaminom D
5. Jednu tabletu proti bolova (pogledacu kasnije kako se zove). Mislim da je slabija varijanta.

Cuo sam se sa cika-Jovanom. Dogovorili smo se da dodju oko 3 i uzmu potrebne papire za vizu.

9:52: Pitacu je kasnije da mi pokaze rezultate pregleda.

Idem malo da dremnem (ako budem mogao).

12:05 Nisam mogao da spavam. Cas sam u sobi a cas proveravam sta mama radi.
Malo je dremala. Uvek kad se probudi deluje da je bolje.

Pogledao sam rezultate i receno je da ce je, na osnovu eksploracije koja treba da se uradi 15. poslati na odeljenje onkologije i oni ce da odluce sta ce dalje da rade. Uzgred poslao sam Maji e-mail da mi javi kad mogu da je nazovem. Nisam hteo da je zovem na posao u radno vreme.
Licno (a mislim da se i mama slaze sa mnom) ja ne bi voleo da je operisu. Objasnio sam joj da bi u tom slucaju bila prikovana za krevet i da bi je tek onda to dotuklo. Takodje mislim da hemo-terapija u ovoj fazi nista ne moze da uradi. Jos cemo da pricamo o tome. Nadam se da cemo videti neke rezultate Budwig dijete uskoro.

15:10 Dosao je cika-Jovan. Dao sam mu sve papire (i one za pokrivanje daske u WC-u). Popricali smo i rekao mi je da ce sutra da donese ne slani sremski/svapski sir i malo surutke.

Mama mi deluje malaksalo. 15:45 kaze da mora da prilegne i cika-Jovan je rekao da krece kuci.
Popila je solju Zelene Magme i solju Essiac-a.

Izmerio sam joj secer u krvi. Doduse to je nakon sto je popila cajeve. Bilo je 6.6 mmol/L.
Izmericu ponovo 2 sata nakon sledeceg obroka.

16:10 dao sam joj da jede supu (koju je zavrsila) i ispekao sam malo pilecih grudi i skuvao jednu tikvicu koju sam podeli na nas dvoje. Otpilike pola mesa i tikvice je ostavila i rekla da ce kasnije da uzme.

Brine se sto ja ne jedem a nije istina. Ja sam sebi dodao, mladog sira, piletine i hleb. Prija mi da jedem cesce a manje porcije. Pokazao sam joj sta cu da jedem. Nije bas zadovoljna.

Zaspala je oko 16:20-25.

Napolju je poceo da pada sneg. Ja se spremam da se prosetam do prodavnice i kupim neke stvarcice. Sad je 17:20

Idem malo da ocistim e-mail...

17:45 mama se probudila. Spavala je sat i po. Merili smo secer i bilo je 5.6 mmol/L sto je odlicno.
Mericu i sutra ujutro na prazan stomak.

Zali se da joj je jezik crven previse. Ja joj kazem da je to mozda jer antibiotici ciste H-pylori bakteriju. Morala bi da pocne da uzima acidofil.

19:30 dosla je Nena. Bile su obe dobro raspolozene. Nena je donela racun za gas i smejala se jer ne zna da protumaci koliko treba da plate. Cijena sitnica: 13,650 din ~ $200 za mesec dana. OK, cinjenica je da je kuca velika (oko 200m2) i da je zima u Beogradu ove godine bas opaka. Evo, poceo je da pada oko 4 (kad je cika-Jovan krenuo kuci) i do sada (23:25) je navejalo jedno 10-15 cm. Da mi je moj Outback... Sad se moj Mica smeje. :-)
Elem da se vratim na temu. Cinjenica je da je keva pocela da se zeza kad je videla racun za gas ukazuje da joj se vraca stara forma :) ok, videcemo.

Oko 19:45 sam joj ocitio jednu jabuku, koru i sl. Pojela je 3/4

Izmerila je pritisak i prvi put je bio oko 138/70/102 a drugi put (minut kasnije) 146/80/92 (nisam 100% siguran sa brojkama). Kaze da joj se muti. Nije uzela nikakve lekove za pritisak.

Oko 20:30 je odlucila da se ocisti. Kaze da joj to smanjuje pritisak na stomak. Sve je zavsrila oko 21:00

Oko 21:20 sam joj napravio malo blazu verziju FOCC-a. Iscedio sam kiselo mleko (3.25%) kroz gazu. ZApravo, stavio sam gazu na jednu posudu i zategao gumicom. Onda sam uzeo 3-4 supene kasike kiselog mleka i stavio na gazu. Ostavio sam da stoji jedno sat vremena dok se surutka nije iscedila. Onda sam uzeo jednu kasiku lanenog ulja i kiselo mleko i pomesao mikserom jedno minut dok se nije sjedinilo kao slag (whipped cream). Dodao sam jednu iseckanu jagodu i supenu kasiku Nutraclens-a. Pojela je ali kaze da jos uvek nema apetita.

Legla je da gleda TV oko 22:00 i zaspala. Necu da je budim za acidofil. Dacu joj sutra ujutro pre dorucka.

Sneg i dalje pada i vetar duva.

Cujemo se sutra...

No comments:

Post a Comment