Monday, February 15, 2010

8. dan

Ustao sam oko 8:00. Mama spava. OK, idem da proverim email.

Pricao sam Micom.

Probudila se oko 8:45. Kaze da joj je napeto u stomaku.

Dao sam joj Essiac a pola sata kasnije FOCC.

Oko 11:00 kaze da je tera da ide na WC ali da ne moze da obavi nuzdu. Pokusava sa Dulcolax chepichima. Ne ide, pa je odlucila da se klistira.

Izlazi iz WC-a i kaze da joj je bilo jako tesko ali da je sad bolje. Kaze da se puno naprezala. Govorim joj da ne treba da se napreze i da ce sve izaci samo ali dzaba. Ona ode u WC i pokusa da se napregne kako bi uspela da se olaksa, pritisak ide gore/dole a naravno i puls. Posledica je da se oseca malaksalo.

Elem, sinoc oko ponoci me je nazvala Natasa. Pricali smo o celoj terapiji, ona tvrdi da se Sima potpuno izlecio ali da je doziveo neki veliki stres. Moli me da ne idem da ga vidim jer ce on shvatiti zasto sam dosao i da ce ga to pogoditi. OK, prihvatam razlog iako mi zvuci ne vidjeno stran.
Uglavnom prepricavam joj sta radim a ona potvrdjuje. Opa-bato, pa moja sestra tumara po web-u a da ne prijavljuje. Govorim joj dokle smo dosli a kao da joj citam sa usta jer ponavlja zamnom. Znaci upucena je u sve. OK, znaci na istoj smo strani. Kaze da to radi posao i da je Sima bio dobro dok se to nesto nije desilo. Nece da razlaze a ja necu da je mlatim oko toga. Ne bi me iznenadilo da pronadju ovaj blog uskoro... Pozdrav sestro!

LM, sad je 12:40, idem da se malo odmorim - setnjom po naselju. Danas je "Dan Republike".

Na TV-u nema ni O od Olimpijade. Bez komentara. Samo uvece poneki snimak. To mu dodje na isto kao kad sam u Kanadi i hocu da gledam rukomet/odbojku/vaterpolo.

OK, malo cu da skratim ovaj blog.

Keva je odlucila da uzima lekove za ciscenje (nije ni cudo) jer joj to stvara pritisak u glavi (dva puta je zaredom merila pritisak: 122/71/91 i 123/78/93 i kaze kako joj "udara u glavu" pritisak iz stomaka. Naljutio sam se i rekao sam joj da baca sve u vodu time sto se vraca na lekove koji je "ciste".

Nastavljam sa standardnom kurom Dr. Budwig a ona ako hoce da uzima lekove za pritisak i sl. neka se lozi. Generalno ako ne vidim napredak do kraja ovog meseca menjam kartu za povratak kuci. Sutra pocinjem da trazim staracki dom i da vidim da li mogu da je smestim u isti.

Pozdrav.

No comments:

Post a Comment