Wednesday, February 17, 2010

10. dan

Oko ponoci me je zvala Natasa. Na moje pitanje da li ima doktora kod koga mozemo da odemo na pregled, odgovara:"Sto ne ode kod onih njenih na VMA, hvalila se da su joj pomogli, sto joj sad ne pomognu" prekidam je recima da nije vreme za sarkazam i da mi pomogne ako moze. Govorim Natasi da bih zeleo da odvedem mamu do nekog homeopate, ako ima neki u Beogradu. Kaze mi da ce mi poslati telefon/adresu.

Ustao sam oko 7:00. Mama kaze da je popila Trodon oko 6:00, na zalost na prazan stomak. Sve joj je cudno, kaze mi da se oseca neobicno. Nije ni cudo kad je popila veoma jak lek.
Dao sam joj casu jogurta (Kravica) dok ne skuvam zeleni caj i spremim FOCC.

Oko 8:30 je pojela FOCC ali je situacija i dalje losa. Nema bolova ali se trlja i govori mi da joj ne dam da spava. Ja joj kazem da bi bilo najbolje da lezi, ali je nervozna i seta se po kuci.

Oko 10:30 sam joj dao parce razenog hleba i malo krastavca. Malo je zivnula jer su ugljeni-hidrati poceli da rade. Vidim po tome sto pocinje da gundja. :)

Oko 11:00 je dosao majstor da zameni gumice na cesmi u kuhinji. Vidi slike na sta su licile gumice, kao i fotografije posle.





Gundja sto sam toliko platio i da je to mogao da uradi ujka-Trajce. Bez uvrede ujki, ali mislim da on ima svoga posla. Meni $30 koliko je kostalo znace tolik da mogu da provedem vreme sa njom, a ne da se smucam po pijacama ili radnjama trazeci gumice i alat kako to da napravim. Sve je bilo gotovo za 20-30 min.

Idem da joj pravim rucak.

Oko 13:00 sam napravio boraniju (0ko 150 gr) pola krompira, malo belog luka i malo maslinoog ulja. Stavio sam i jednu krisku vrlo tanko isecenog hleba (neki Norveski hleb sa semenkama) da unese malo ugljenih hidrata. Ma samo 20-ak minuta nakon sto je zavrila rucak videlo se kako je bolje. Dr. Budwig dijeta radi nesto, naravno kad se sprovodi u delo doslovce kako je napisano.

Elem, smanjio sam vitamine i sl. dotatke na samo jednu tabletu. Konacan spisak:

1. Dnevni vitamini
2. Omega 3
3. Kalcijum/magnezijum sa vit. D
4. CoQ10
5. Ulje psenicne klice
6. Vitami C

Danas smo isli bez iti jednog napitka: Zelena Magma i Essiac. Mozda cemo sutra da nastavimo ali samo jedna casa.

Gledali smo TV, a onda sam oko 15:00 napravio drugu turu FOCC-a. Ovaj put sam napravio sa 1.5 kasikom lanenog ulja i 4.5 kasike procedjenog kiselog mleka. Mislim da joj kiselo mleko najvise prija jer je najmanje masno od svih sireva koje imamo u frizideru.

Spomenuo sam joj da sam pricao sa Natasom i da moze da proba da se klistira jednom dnevno, po mogucnosti ujutro.
Rekla mi je da prokuvam vodu i da ce da proba.

Oko 16:30 smo sve spemili i ona je zavrsila posao kad neko zvoni na vrata. Ujka-Trajce i ujna-Ljilja. Doneli meni hranu. Super. Pre neki dan su doneli sarmu, Nena mi je juce donela oslica sa kuvanim keljom, kao sto moj Mica pravi, onako dalmatinski, sad su doneli grasak, pileci paprikas i kuvanu cveklu. Uh sto je dobro. Cvekla nije zacinjena pa cu da je posluzim mami. Sve ostalo ide meni :)

Sedeli su do oko 19:00 a onda je dosla Nena. Pricali smo o koje cemu. Mama se razvezala i ne prestaje. Kaze mi da odem i kupim joj neki lek za hemeroide (sad jos i to - bummer) ali mi je drago da me je poslala, znaci opusta se.

Elem, zaboravi da spomenem, kad sam rekao ujki i ujni da sam zvao majstora da zameni gumice, mama se odma nadovezala kako sam preskupo platio i da je sve to bilo nepotrebno i sl... razmisljam, vidi-vidi kako joj se razvezao jezik. Dok ona moze da gundja to je mozda dobar znak... Ajde neka. A stvarno me je udavila za 2,200 din ~ $35. Dok ja odem po delove, pa ako ne pase, pa alat, pa pi**e ma***ne potrosicu pola, ako ne i ceo dan. Ovako tip je dosao, zamenio i otisao za pola sata. Sta da se zezam. Nema veze, nije vredno trosenja vremena.

Gledali smo malo snimke Olimpijade. Polomise se one cure u (valjda) spustu. Samo smo se trzali kako su padale.

Oko 20:30 dao parce hleba (tanko) malo paradajza i malo krastavca. Malo soli i nista vise za veceru.

Onda oko 21:30 sam joj dao Valerijan (11 kapi) a vec oko 22:00 mi kaze da je gladna i da bi nesto da jede. Skocio sam do kuhinje i skuvao malo sargarepe, ujnine cvekle i malo paradajza i dok sam zavrsio rece mi da joj se spava i da ne bi da jede. To je vec oko 22:20. Zaspala je oko 22:30.

Zavrsavam danasnji dan, vec je 23:40, idem da ukljucim bojler. Brate navikavaj se na skuplju/jeftiniju struju i sl. bitke. :-)

Laku noc...

No comments:

Post a Comment