Sunday, February 14, 2010

7. dan

Jutros sam ustao oko 8. Mama mi kaze da je gladna. Dobar znak.

Dao samo joj Essiac caj danas posle dva dana pauze. Pola sata kasnije FOCC. Kaze da je dobro.

Oko 10:30 sam otisao do prodavnice da kupim hranu i jos po nesto za sutra jer je u Srbiji praznik. Dan drzavnosti.

Kupio sam Dulcolax chepiche za olaksavanje. Zamolila me.

Kad sam se vratio kaze mi da je isla u WC i da se olaksala. Bravo! Kaze mi da je malo boli u stomaku ali da je bol drugacija. Kao da ima grceve u stomaku. Nije navikla na iste jer su joj se creva "ulenjila".

Oko 11:30 sam napravio sok od sargarepe i cvekle. U medjuvremenu je isla jos par puta do WC-a.

Najbitnije je da je uspela da se olaksa i da je stolica braon boje. Nema krvi i solidnog je oblika. Ovo je zaista dobra vest.

Oko 13:30 sam napravo rucak. Mami FOCC i casa soka od sargarepe i jedne jabuke.

Malo nakon toga (oko 14:15) je pocela da se zali na bolove u predelu desnog bubrega.
Izmasirao sam je i namazao kremom za kozu. Bol je i dalje prisutan. Vidim da je nemirna. Popila je lek protiv bolova: Febricet (kanadski ekvivalent Tylenol 500mg).

Nije uspela da zaspi. Oko 14:30 je dosla Nena. Malo su pricale a ja sam izasao da pomognem Miloradu da ocisti sneg.

Oko 15:45 su dosli ujna-Ljilja i ujka Trajko. Pricali smo o kojecemu... Ako ste stucali znaci da smo vas ogovarali. :-)

Vidim da se malo pridigla i komentarise o cemu pricamo. OK, dobar znak.

Napravio sam joj sok od 2 sargarepe i jedne jabuke. STavio sam jednu supenu kasiku Nutraclens-a.

Oko 18:30 je zvao Vlada, a nakon toga sam pricao sa mojim Micom. :)

Nena je ponovo svratila oko 18:45.

Sad (19:40) je dobro. Ne vidim da se zali.

Oko 20:15 sam pitao mamu sta cemo da radimo sutra (15.) u vezi eksploracije. Kategoricno je rekla:"Necu da idem". Iskreno mislio nisam ocekivao ovakav odgovor. Drago mi je jer mislim da imamo napretka u lecenju, narocito se vidi danas iako je bio mali "bump" oko 14:00, ali sve u svemu situacija se menja na bolje.

Zvao sam Maju i rekao joj sta se desava. Ona me je pitala da li se i dalje pridrzava terapije koju je ona prepisala, rekao sam joj da je popila antibiotike i da je sad na blazim analgeticima. Stolica se vraca u normalu, cesto (normalno) urinira, nema krvi niti u stolici niti u mokraci.

Oko 20:30 sam napravio jos jednu turu FOCC-a ali malo modificiranu. Jedna kasika lanenog ulja, jedna kasika kiselog mleka i jedna kasika svapskog sira sto su doneli ujka-Trajce i ujna-Ljilja, malo jagoda, kasicica Nutraclense-a i kasika od soke a od borovnice. 2/3 solje.

Pogledali smo jednu TV seriju i krenuli na spavanje oko 22:15.

No comments:

Post a Comment