Friday, February 12, 2010

5. dan

Ustao sam oko 7:35, spavao sam 6.5h jer se mama motala po krevetu pa nisam hteo da je ostavim samu dok ne zaspi. Tako da sam lego oko 1:30.

Elem, dao sam joj casu Zelene Magme i spremio FOCC. Sad mi ide mnogo lakse kad sam uhvatio ritam kad i kako da spremim kiselo mleko. Gaza radi posao jer izbaci svu surutku i onda ostane samo onaj tvrdji deo (kako-god-da-se-zove).

Danas sam prosirio dodatke koje joj dajem:

1. Acidophilus (1) (6 bil.)
2. Flax Seed Oil (1) (1000 mg)
3. Wheat Germ Oil (1) (1000 mg)
4. Multi vitamin (1)
5. C0 Q10 (1) (100 mg)
6. Calcium/Magnesium with vitamin D (1)
7. Vitamin C (600mg) (1)

Zali se na visok pritisak. Naravno kad ga meri nakon sto ustane iz kreveta. Rekao sam joj da mora da lezi i da ne sme da prekrsta noge i sl. pre nego sto pocne da meri pritisak. Usgred, jutros pre nego sto je ustala sam joj merio i bio ne 105/65/74. Nakon sto sam joj dao Zelenu Magmu i kad se ispravila pritisak je bio oko 145/85/90. Pokusavam da je oladim od merenja pritiska jer joj je to sad opsesija. Treba mi pomoc da joj skrenete paznju (vazi za Vladu na prvom mestu) da se smiri. Naravno ovo mora da se uradi politicki korektno. Brate, smisljaj kako ces da joj skrenes paznju.
Svaki put kad je pitam da mi kaze kakvi su joj simptomi, ona odmahne rukom i kaze da ne zna da opise. Ne zali se na bolove, ni joj se ne muti, kaze samo da je jako puno izmorena, malaksala.

Oko 10:00 sam otisao do poste da platim neke racune i kupim klopu (kiselo mleko i ako nadjem neki hleb). Btw nasao sam (za hleb pricam) u prodavnici Maxi pored osnovne skole: Nodrijski hleb. Napravljn je od razi i semenki suncokreta. Probao sam ga i dobar je ukus. Uzgred, izrezem joj jedva polovinu parceta sirine 5-7 mm. Tanko, tanko... samo da je malo zavara da jede hleb. Za sada prolazi.

Elem, da se vratim na pricu iz poste... Naravno ispred red od jedno 3-5 metara a unutra skoro isto toliko. Sve penzioneri. Ovde je neka fora da se racuni placaju do 15. u mesecu. Ako podmiris racne, narocito Infostan (komunalije) dobijes popust od 100-ak dinara. Znaci ako platis do 15. racun je 2,150 din. (~$33.05 CDN) a ako platis posle iznos je 2,275 din (~$35CDN).
OK, jedan red u posti je za penzije, ko prima u gotovini, a drugi je za placanje racuna.
Dok sam usao u postu odma cujem kako se jedan penzioner zali, krivi su mu svi na svetu, psuje. One 'shalterushe' se deru na njega da izadje napolje, drugi dobacuju sta se buni. Nakon minut on se smiri i izadje iz poste. Sad krecu komentari kako je u pravu ali da ovo nije ni vreme ni mesto i sl... Opet 'salteruse' dobacuju:"Tisina, ovde se radi". Penzioneri ucute. I tajac do daljnjeg. Naravno red se pravi, dolaze novi sa novim pricama i tako to ide...
Primetio sam kako svi koji podignu penziju, a bilo ih je jedno 5-7 dok sam ja bio u posti, ostave izmedju 50 i 100 din. 'shalterushi'. Ona/on se ne bune. Znaci za njih 7 po 75 din = 525 din za jedno 10-ak minuta... Dobra cifra... to je oko $8 za 10-ak min. * 6 = $48 po satu. Tax free... not bad!!!

Dosao sam na red i platio racune. Sve je proslo be preterane pompe... :)

Kuci sam se vratio oko 10:45. Nena je bila tu i vidim da prica sa mamom. Kaze joj da mora da uzima lek za pritisak kako joj je doktor rekao i ja se slazem sa njom (Nenom). Ona uzima kad joj dodje... opet prema tome kako izmeri. Brate, znas sta ti je ciniti... :)

Spremio sam joj povrce, obario sam ga na jedno 2-3 minuta, tek da malo smeksa i da joj ne dajem sirovo. Stavio na tanjir, sargarepa, boranija, pashtrnjak, jedna pecena paprika i malo belog luka i mala kasichica maslinovog ulja. Vrlo malo soli. Kaze da je bljak... Dacu joj ja 'Bljak'. Grdim je (ne glasno) da mora da me slusa inace sam dzabe dolazio. Jede ali uz uslov da joj dam malo soli. OK, pristajem i dajem samo malo.

Zali se na naduven stomak. Zovem Maju na mobilni. KAze mi da joj je prepisala lek za izbacivanje vode (Lasix) i jos jedan za nesto slicno. Piju se u paketu. Zahvlalio sam se i idemo dalje.

Oko 15:15 su dosli cika-Jovan i teta-Zorka. Doneli su svapski sir (probao sam ga i odlican je), mislim da cemo tamo da ga kupujemo. Veceras dajem prvu turu. Otisli su oko 15:45 jer mami nije bilo dobro. Zao mi je sto su se toliko potegli ali tako je bilo...

U p***u m******u... mama je uzela oba leka i nekoliko sati kasnije pocele su gluposti. Pojavili su se bolovi u stomaku. Toliko se zalila da sam morao da zovem hitnu sluzbu koja je dosla nakon 30-45 minuta. Da skratim pricu, receno mi je (izmedju linija) da se neki od lekova koje dobija izuzetno acidni (kiseli) i da to vrlo verovatno potire dijetu koju sprovodimo. Dogovorio sam se sa mamom da bacimo neke lekove. Zapravo necu da ih bacim ali necu joj dozvoliti da ih pije.
Dali su joj 2 inekcije protiv bolova. Malo se smirila ali nije mogla da zaspi.

Oko 18:00 mi je pukao film i nakon rasprave sam joj rekao da ima da me slusa i otisao sam da kupim sokovnik. Do tada mi je non-stop kukala kako ne treba da ga kupujem.

Vratio sam se kuci oko 18:30 i vec oko 18:45 smo popili prve case soka od sargarepe i jabuke. Ovo je super.

Odgledali smo par serija na TV-u. Izgledala je bolje nego popodne.

Oko 21:30 sam joj dao FOCC ali sa svapskim sirom sto su ga doneli cika-Jovan i teta-Zorka. Mnogo je ukusan. Mislim da je to ono sto nam treba ali to cu znati tek ujutro.

Oko 22:30 mama je rekla da mi se spava i okrenula se da spava.

Sad (23:30) sam pricao sa Zokijem na Skype-u. Dao sam mu adresu bloga da podeli sa ujka-Trajcetom i ujna-Ljiljom.

Idem malo da dremnem do 3:00 da bi mogao da gledam otvaranje olimpijade.

Tek sad kad sam ovako udaljen od kuce vidim koliko volim Vancouver!

Do sutra... :-)

No comments:

Post a Comment