Tuesday, February 9, 2010

1. dan

8. februar, 2010

Stigao sam u Bgd oko 2. Zoki me je prebacio do kuce. Tu su bili, mama, ujna-Ljilja, ujka-Trajce i Lidija.
Mama nije izgledala niti malo dobro. Mozda vrlo slicno onome kako je tata izgledao kad smo se videli u bolnici 2005.
Malo smo pricali a onda su dosli doktor i med. sestra - patronazna sluzba sa namerom da joj daju inekciju protiv bolova. Cela poseta je trajala oko 5-7 minuta. Nakon toga sam ja izasao napolje i popricao sa doktorom Markovicem (mislim da mu je ime Vlada ili slicno). On mi je iskreno rekao da on misli da je ona veoma slaba i lose i da joj ne daje puno vremena. Zahvalio sam se i sve se zavrsilo na tome.
Skuvao sam zeleni caj sto smo Ivana i ja kupili u Costco-u.
Dao sam joj malo badema (15-ak) i skuvao karfiol sa jednom supenom kasikom ulja od lanenovog semena i vrlo malo soli. Pojela je ali joj nije prijalo.
Onda je mama isla da piski. Zamolio sam je da mi pokaze kako urin izgleda i video sam da je svetlo zute boje i da je cist (nije mutan).
Dao sam joj jednu tabletu kalcijuma sa magnezijumom i vitaminom D.
U medjuvremenu se Lidija sama ponudila da ode i kupi nove lekove koje je preporcio Dr. Markovic prilikom svoje posete. Dva leka, jedan protiv bolova a drugi za suzbijanje mucnine koja nastaje kad se popije prvi lek (zamisli!?!?!?). Mama izbegava da pije iste jer kaze da joj se cini da je previse jak.
Zavrio sam pravljenje Essiac caja. Trebalo mi je oko 6 sati za prvu turu. Napravio sam oko 1.8l sto kad se prevede na 2 dl dnevno (1 dl ujutro, 1 dl uvece na prazan stomak) dodje za oko 9 dana. Znaci sledecu turu pravim sledeci ponedljak/utorak.
Inace caj se malo oseca dok se pravi ali je posle kad se pije ok. Nije tako strasan.
Otisli smo na spavanje oko 10-10:30. Mama je relativno dobro spavala (probudila se jednom u toku noci) a ja sam se budio zbog razlike u vremenskoj zoni (jet-lag).

No comments:

Post a Comment