Thursday, February 25, 2010

18. dan - 25. februar 2010.

6:30 ustajanje ali mama spava. Nocas sam je cuo kad je ustala par puta. Ja sam pokusao da gledam hokej oko 2:00 ali dzaba, nije bilo prenosa.
Oko 7:00 sam ponovo provirio u njenu sobu i dalje spava. Opet oko 7:15 i vidim da je budna. Pitam je kako je bilo, kaze da je ustajala i da je vezbala (?!?!?) ali da je proslo ok. Malo je imala tupu bol u stomaku i to je to.
Dao sam joj caj od hajducke trave, a 45 min. kasnije FOCC. Malo kasnije, 20-ak minuta dao sam joj jednu ciniju corn flakes-a (bez glutena). Kaze mi da joj FOCC smeta. Nije ni cudo kad sam ga napravio bez jagoda ali sa malo meda. Prijavljuje da joj slatko ne prija. To je dobro, znaci da nema "sugar cravings" sto je najcesti znak da ima H Pylori. Mozda se bakterija povlaci.
Oko 9:30 sam zvao teta-Rosu (intervjuisao sam je juce) da dodje i pomogne malo oko spremanja kuce i taman da vidim kako radi. Dogovorili smo se da je platimo po satu (za sada) 300 din. (oko $4.5/h). Naravno ovo bi se promenilo ako bi je primili na stalno. Dogovoricemo se.

U medjuvremenu sam poceo da spremam kucu. Mama mi se pridruzila i pocistila je pod u svim sobama. Dosta je radila pa je morala da prilegne i odmori se.

Teta-Rosa je dosla oko 12:00. Nena mi je donela rucak koji sam ja omlatio i spakovao se da idem do opstine da platim Internet pretplatu i zavrsim jos nesto posla.
Isao sam do Sarajevske da kupim novo crevo za usisivac i jos neke cajeve. Na zalost mrka-kapa od creva za usisivac. Nisu imali.
Vratio sam se kuci oko 15:30. Teta-Rosa je privodila ciscenje kraju. Isplatio sam je 1,200 din. Ona je sela kod mame i pricali su jedno sat vremena. Odlicno za podizanje morala.
Otisla je oko 16:30. Skuvao sam caj od Pelina koji je drugaciji od Hajducke trave (nisam znao). Jao kako je gorak. Mama ga je popila ali je komentarisala (sa osmehom naravno) kako sam ja odlucio da je "capnem" sa tim cajem. :-)

Napravio sam FOCC ali od mladog sira 5% koji sam nasao u Maxi-ju. Btw, kupio sam hand blender. To je jedini nacin da naprvim dobar FOCC sa mladim sirom. DO sada sam koristio obican mikser jer je bilo lako umesati ulje i jogurt (procedjen bez surutke).
Ovaj put smesa je po ukusu bila jako slicna majonezu ili kao umucena pavlaka. Dodao sam malo smrznutog voca (jagode, maline i kupine) i samlevenog lanenog semena (dve kafene kasicice) i badema (3-4) i vrlo malo mleka jer da razblazim smesu. Moze i sok od borovnice ali mama kaze da joj ne prija slatko. Sa FOCC-om sam joj dao i parce hleba (barsno hmelja bez kvasca), paradajz i krastavci. Vrlo malo soli preko. Kaze mi da joj je ovaj put vise prijalo nego sa procedjenim jogurtom.

Oko 18:30 sam joj dao dve kapi homeopatskog leka.

Nena je dosla oko 19:15. Popricali smo malo i ona je otisla u maminu sobu tako da ja imam jedno 30-ak minuta da dodam sve u blog.

Oko 20:15 sam joj spremio veceru, dva parceta hleba sa paradajzom i krastavcem. Vrlo malo soli preko.
Izmerili smo pritisak i rezultati su: 128/65/82 sto nije lose s'obzirom da je ranije bio oko 140+/80+/90+
Za svaki slucaj spremio sam standardnu dozu: Trodon-a (1/1), Erynorm-a (1/4) i Bromozepan-a
(1/2). Takodje sam joj spremio malo hrane za preko noci i jos jedan Trodon ako je bude bolilo. Mislim da ovo ima vise psiholoskog efekta nego sto joj znaci.

Elem, isli smo na spavanje oko 22:30.

No comments:

Post a Comment