Tuesday, February 9, 2010

2. dan

Ustao sam oko 7 ujutro. Uzgred, sva vremena su lokalna (beogradsko).

Cuo sam se kratko sa Miculem dok sa cedio Essiac caj kroz gazu.

Dao sam caj mami da popije. Sat kasnije sam napravio prvu turu sira i lanenog ulja. Iskoristio sam koziji sir sto je bio u frizideru. Jako je bitno da je sir: mlad, ne slan i sto posniji. Dodao sam 5-6 iseckanih badema, pola jabuke i samleo sam u mikseru za kafu 3 kafene kasicice Nutraclense-a.
Iskreno nije bas najprijatnijeg ukusa ali je mama pojela 2/3 od cele porcije. Odlicno

Znaci recept je:
- 3 supene kasike ulja od lana
- 6 supenih kasika sira (koziji, mladi, svapski ili sremski - jako bitno da je sir: mlad, ne slan i sto posniji)
- 3 kafene kasike Nutracleanse-a samleti u mikseru za kafu
- 5-6 iseckanih badema
- 1/2 jabuke, ociscene

Pomesati ulje i sir dok se ne sjedini i postane kao krem sir. Otprilike 1-2 minuta. Dodati iseckane i samlevene sastojke. Moze da se doda kasika ili dve nekog voca, jagode, borovnice, kajsije... ili slicno sto je u sezoni.

Nakon toga sam joj dao zeleni caj.

Popila je svoje lekove za uklanjanje H-pylori (Helicobacter pylori) bakterije.

Isao sam do prodavnice da uzmem neku hranu.

Oko 10 sam joj skuvao jednu sargarepu, stavio jednu kafenu kasicicu maslinovog ulja i malo soli. Dodao sam malo - 20-30 gr. mladog, posnog, ne slanog sira i to je pojela do 10:30-40.

Posle toga sam zvao Nenu da dodje i pomogne joj kako bi mogla da izvrsi nuzdu. Kaze mi da je poteralo. Citao sam na web-u da FOCC (laneno ulje i sir) hoce da uzrokuju da joj krene stolica. Da li je to neki dobar znak?

Mozda pre rano za proslavu... oko 11:15 sam seo pored nje, vidim da je utucena. Zao joj je sto se mucimo svi i kaze da bi joj lakse bilo da je umrla nego da se mi mucimo. Tesio sam je i rekao sam joj da cemo dati sve od sebe da ozdravi.

Lidija je zvala oko 11:45 i rekla mi je da uspela da mi zavrsi vadjenje krstenice i da ide do Kalenic pijace da kupi Zelenu Magmu (Barleygreen). Rekao sam joj da me nazove kad dodje jer imam jos neke stvari koje bi hteo da mi kupi a ima samo u Biospajzu.

Isao sam da kupim pileca krilca i grudi i jos neke potrepstine.

Skuvao sam supu od piletine
Na zalost Lidija (vratila se oko 14:15) nije kupila lek (zelenu Magmu). Rekla je da ga nemaju. Bummer.

Skuvao sam supu od pilecih krilaca.

Evo recepta:

- 2 pileca krilca
- 1 sargarepa
- 1 pastrnjak
- 2-3 manje glavice brokolija

Staviti pileca krilca u 3/4 do 1 litra vode (uvek koristi filtriranu vodu!!!). Pusti da prokljuca, a u medjuvremenu ocisti sargarepu, pastrnjak i brokoli. Iseckati na male komadice (kao za rusku/francusku salatu).
Kad je voda prokljucala, sacekati jos jedno 5 minuta i onda izvadi krilca.
Stavi povrce u vrelu vodu. Posoliti (ali vrlo malo) Ostaviti da se kuva 5-7 minuta, ali ne previse i da se dozvoli da povrce pocne da gubi boju. Generalno povrce treba da bude malo al dente (da ne objasnjavam ko ne zna - "Al dente" also describes vegetables that are cooked to the "tender crisp" phase - still offering resistance to the bite, but cooked through)

Pre supe mama je popila malu casu (oko 1 dl) Essiac caja - na prazan stomak - jako bitno. Onda sam joj dao tanjir supe i jedno malo (1/4 velicine) parce razenog hleba (na zalost hleb ima kvasca).

Posle toga je popila:

- 1 (600mg) C vitamin tabletu
- 1 tabletu kalcijuma/magnezijuma sa vitaminom D
- 1 tabletu ulja prenicne klice (Wheat germ oil)

Elem, nakon sto smo rucali, Lidija je otisla kuci. Ja sam zvao Bio Spajz i oni su mi rekli da imaju Zelenu Magmu. Pravac Kalenic...

Vratio akumulator u kola, seo i otisao pravo do Kalenic pijace. Razmenio $$$, platio parking, otisao u Bio Spajz, odlicna prodavnica. Nema sta nemaju. Za ove uslove fenomenalna prodavnica. Pa i neke prodavnice u Vancouver-u da im pozavide po kvaliteti proizvoda. Malo su skuplji (opet za beogradske uslove) ali je ok.

- Zelena Magma - 80 gr (za oko 10-ak dana) = 2176 din ~ $33.5 - uzeo sam dve kutije. Na web-u ovaj proizvod nije nesto mnogo jeftiniji nego ovde.
- Razeni hleb bez kvasca - 500 gr = 108 din ~ $1.66
- Musli (bez glutena) - 565 din ~ $8.69
- Corn flakes w/o gluten = 333 din ~ $5.12

Svratio u par apoteka da vidim da li imaju lakmus papir ali mrka kapa. Lakmus mi treba da izmerim kiselost mamine pljuvacke (saliva). Ovo se meri ujutro. Na zalost nema nigde.

Kratka obzervacija. U Beogradu trenutno ima najvise:

1. Piljarnica
2. Apoteka
3. Menjacnica
4. Pekara

Saobracaj se malo promenio na bolje, mada ima slucaja da su vozaci majblaze receno "arogantni u voznji".
Primetio da sve vise vozaca prati ogranicenje brzina, ne preticu autobuse na stanicama, staju kad vide pesake, ali zato menjaju trake kad hoce. Bice bolje. :-)

Svratio do ujka-Trajceta i ujna-LJilje. Seo kod njih 5 minuta dok nije dosao Zoki i dao mi mobilni.
Nisam svracao do ujka-Sime jer mi je Natasa tako rekla. OK za sada. Btw, jos im se nisam javio.

U povratku kuci svratio da "dopunim" telefon i kupim tecnost za sofersajbnu i litar ulja za kola. Nedostaje malo. :-) Bata-Raka ce to da sredi... but of course.

Dosao kuci oko 18:15. Mama se uplasila da mi se nije sta desilo. :-( Bez veze.
Cuo se brzinski sa Vladom, rekao mu da cu da se javim ali sam u medjuvremenu morao da idem da pravim mami veceru. Trazila da joj nesto napravim... Dobar znak.
FOCC ali sam ovaj put stavio kiselo mleko umesto sira. Mnogo bolje se vezuje i manje je masno 3.25%. Sve ostalo je isto. A da, dodao sam 2 jagode. Bile su smrznute ali bolje nego nista sto sam nasao na pijaci danas. Doduse nisam isao na Vidikovac a Kalenic je bio prazan (oko 16:30)

Nisam stigao ni sa mojim Miculom da se cujem. Kasnije...

19:20 Dosla je Nena i malo smo pricali. Keva je bila malo pricljivija nego juce.
Sad meri temperaturu... i zaspala je... malo teze dise ali je ok. Zeznucu se ako sad odem na spavanje.

Zavrsavam za sada... 19:50

Pricao sa Vladom rekao mu kakva je situacija.

Oko 20:20 sam seo sa mamom i malo smo caskali. Zamolio sam je da mi kaze sta se desava, da li je boli i koliko. Rekla je da je manje boli ali da ce za sada da preskoci lekove protiv bolova.

Oko 21:05 je rekla da bi morala da popije lek za pritisak ( da joj se smanji) i uzela je 1/4 tablete.

Malo kasnije, oko 21:30 je rekla da je pocelo da je boli. Hm... da li moguce da reakcija leka za pritisak pravi te bolove?

Pojela je 1/4 parce razenog hleba bez kvasca i popila lek za bolove. Mislim da je Tradol.

Onda je oko 22:35 je rekla da je i dalje boli i da ce da stavi malo vate sa alkoholom na stomak sa nadom da ce je to malo smiriti bol. U medjuvremenu je popila jos jednu turu anti-biotika (pije jedne ujutro a jedne uvece) i jedan lek za "spavanje" - kako ga ona zove. Mislim da je Lorazipan (ili Lorazepam). Kakvi kokteli. Strasno. Unosi dnevno... uh... Smece, razmisljam se da pocnem da je ubedjujem da prekine sa anti-bioticima. Razmislicu do sutra ujutro.

Over and out...

No comments:

Post a Comment