Saturday, February 13, 2010

6. dan

Probudio sam se oko 8:00 ne ispavan nakon sto sam cekao 45 min. (3:00) na prenos otvaranja Olimpijade. Nije bilo prenosa ni na jednom kanalu. :-( A onda nisam mogao da zaspim do 5:30-6:00

Mama se probudila i kaze da je uspela da spava nocas. Btw, u toku noci sam pratio jednu konferenciju u kojoj su naveli prirodni nacin da se izazove pomeranje stolice (bowel movement).
Vitamin C - treba ga uzimati 1-2gr na svakih 10-15 minuta. Nema losih efekata i telo ce uzeti samo ono sto mu treba, ostatak se preko diareje (proliva) izbacuje napolje.

Poceli smo oko 8:10 sa 600mg, uzimala je do 11:00 - ukupno oko 8.5 gr. ali nije bilo pomaka. Morala je da pokusa da se ocisti klistiranjem. Prokuvao sam vodu i napravio jednu solju caja od kamilice.

Dok je ona to radila ja sam poceo da se pakujem da odem do poste i platim racune. Napolju sneg... 20-25 cm. Evo slike...






Elem, redovi u posti, nista novo, ali sam sacekao jedno sat-i-po. What a waste! Srecom imama iPod i Car Talk sa sobom pa je malo lakse. Ali u nekim trenutcima ni iPod ne moze da "ugusi" buku od ljudi koji "hoce nesto da pitaju shalterushu". Odma graja, i naravno, tako to ide...

Dolazim kuci, keva se okupala. Vidim da je bolje ali je i dalje molim da legne i da ne trosi energiju. Vec je proslo 13:00. Idem malo da ocistim sneg pa cu da joj dam da jede nesto.

Napravio sam FOCC ali sa kiselim mlekom. Onaj cika-Jovanov sir je super ali na zalost mnogo mastan. Mama se zalila da joj ne prija tolko masno. Kupio sam 4 litra mleka (1.6%) pa cu da ukiselim mleko i onda to da cedim. To je najslabije sto ima da se kupi. Evo kako to izgleda:






Izgleda dobro raspolozena pa sam oko 14:30 isao da odspavam malo.

Probudio sam se oko 17:00. Tu je Nena i njih dve se nesto domundjavaju i kikochu. Vidim da je mama bolje. Kazem joj da cu da joj napravim sok od sargarepe (3/4) i jabuka (1/4) case - 250 ml. Popila je odma. Svidja joj se, ali pita da li je to sve. Kazem joj da cu da joj napravim FOCC.

Oko 18:00 sam joj napravio FOCC ali samo sa jednom kasikom (ona najveca sto ima u kunjinji - mislim da ima 15 ml zapremine) i dve kasike procedjenog kiselog mleka. Stavio sam malo jagoda da joj bude sladje, jednu kasiku soka od borovnice i dve kafene kasike Nutraclense-a. Sve u svemu oko 125 ml "hrane". Pojela je ko Brzi Gonzales. :-)

Oko 19:15 kaze da joj se drema ali da joj je rano. Ja joj kazem da treba da spava kad joj organizam trazi, bez obzira da li je u 15-17-19-20h. Lako cemo za noc, igracemo sah. :-) A ja i sah dva razlicita pojma ali nema veze, zezamo se.

Btw, pokazao sam joj juce (petak) film kako Marko kupa Tonija. Bilo joj je drago pa me je zamolila da pokazem Neni. Smejale su se. Bilo im je zao kad je Toni udario glavicom jer ga Marko nije pridrzao. Komentar je:"Zasto Vlada nije priskocio". Brani se brate... :-)

Probudila se oko 21:00. Malo smo pricali, kaze:"Sta ima da se jede?", opa-bato!
Napravio sam joj FOCC opet. Svidja joj se. Izgleda da sam nasao dobitnu kombinaciju koja joj prija. Pitam je da li je boli, kaze odresito "Ne".
Gledamo TV, nista posebno. Kao i u Kanadi, mali milion kanala a nista pametno. Napokon nadjemo Motor TV (zar ste sumnjali) a tamo Kanadski Reli (Rally Canada). Sta, pa ovo ni u Kanadi ne mogu da gledam. Kazem joj:"Ostavi to", a ona meni:"Ja mislim da cu ja da spavam." Odlicno. Sad cu ja da gledam malo, a posle cu da citam.
Spavala je od oko 21:45~22:00. Probudila se oko 23:45. Otisla do WC-a i rekla da ide da spava dalje.

Nisam video da je uzela pilulu protiv bolova. Znam da bi mi rekla.

Idem da citam/ucim...

Laku noc!

No comments:

Post a Comment