Saturday, February 20, 2010

13. dan

Poceo je malo bolno (6:30). Mama kaze da je nocas malo spavala i da je imala tup bol u ledjima i malo u stomaku. Odma sam joj dao jedan probiotic i stavio da se kuva caj od pelina (Hajducka trava). Pola sata kasnije sam ga procedio i dao mami da popije.
Pricao sam Micom i povremeno proveravao sta mama radi. Zaspala je nakon sto je popila caj (7:15) pa nisam hteo da je budim.

Oko 8:30 sam video da je otvorila oci pa sam joj napravio FOCC. Trazila je i nesto da se malo smiri i protiv bolova.

Oko 9:00 sam je video da je otrcala do WC-a. Pitao sam je da li ima nekih problema i rekla mi je da isla da se olaksa. Izvrsila je veliku nuzdu, nije bilo tvrdo, svetlo smedje boje sto je odlicno s'obzirom da se ovih dana klistirala redovno. Pitao sam je da li da zovem Violetu i dali hoce da otkaze danasnju posetu. Rekla je da ce da mi kaze malo kasnije.

Nastavlja se trka za domovima za stara lica. Insistira da joj nadjem mesto. Ja opet mislim da je bolje da nadjem nekog ko bi mogao da joj pomogne kod kuce jer mi se cini da bi je dom za starije dotukao psihicki.

Oko 10:30 sam napravio FOCC, a oko 13:00 sam spremio supu od karfiola, sargarepe, brokolija, malo praziluka i belog luka. Pojela je ali joj nije prijalo. Pocela je da se zali na bolove u ledjima i stomaku oko 14:00.

Kaze da je bol tup ali uporan sta god uradila. Pokusavam da joj masiram ledja narocito u predelu njenog desnog bubrega. Cas prodje, cas se vrati.

Isao sam do policije i opstine da vidim sta mogu da ucinim za licnu kartu ali je tamo haos. Jedno 300-40 ljudi ceka u redu. Odustajem i idem kod Nikolica na Dusanovac. Ujka-Trajce mi savetuje da odem do policije na Vozdovcu. Poslusao sam ga i prosetao sam se do Ustanicke, a tamo mi kazu da ne rade subotom. Samo za invalide. Corak.

Vratio sam se do Nikolica, uzeo klopu sto su mi spremili i krenuo kuci.

Stigao sam oko 16:45. Mama mi kaze da je malo podgrejala supu i dok je pojela pocelo je da je boli.

Spremio sam joj veveru. FOCC.

Sedeli smo i gledali TV. Dao sam joj Trodon i pola tablete za smirenje. 18:15.

Zaspala je malo dok sam sedeo pored nje i oko 21:00 sam odlucio da odem da se spremim za spavanje. Ona se nesto okretala i nastavila da spava.



Oko 18:00 sam joj naprvio no

No comments:

Post a Comment