Sunday, February 21, 2010

14. dan

Ustajanje po obicaju oko 6:30. Dao sam joj odma jedan probiotic. Za to vreme spremanje caja.
U Dr. Bugwig knjizi stoji da bi bilo dobro dati casu rasola na prazan stomak. Ujka-Trajko mi je dao flasu juce. Probao sam i malo mi se cini slanije pa sam je razblazio. 1/2 vode, 1/2 rasola. Navodno rasol ima jako puno vitamina C, proteruje (jako bitno da ima dobru stolicu) i ima mlecne kiseline koja je jako dobra u borbi protiv raka.
Popila je to oko 7:15 a oko 7:45 sam joj dao casu caja od pelina.

FOCC sam napravio oko 8:30. Stavio sam dve kasike ulja od lana i 4 kasike procedjenog kiselog mleka.

Za rucak sam skuvao supu. Skuvao sam jedno pilece krilce. Pustio da kljuca (5-7 min.), skinuo masnocu. Izvadio krilce. Stavio sastojke: sargarepu (1 - srednje velicine), brokoli (3 male glavice), naseckao malo praziluka, jedan cen belog luka, vrlo malo soli i malo bele sargarepe.
Dao sam joj da jede oko 13:00. Do tada sam joj kuvao zeleni i caj od pelina.

Oko 14:00 je mama dosla na ideju da odemo do Urgentnog centra da je malo pregledaju. Pokusao sam da je odvratim koliko sam mogao ali sam na kraju morao da popustim.

Bili smo u Urgentnom oko 15:15. Uveo sam je na pokretnoj lezaljci i prijavio je na prijemnom odeljenju. Rekli smo da ima bolove u stomaku vec 20-ak dana i da bi hteli da je neko pregleda. Meni se vec smucilo. Opet joj kazem da idemo kuci i da je cela situacija u Urgentnom "blago kriticna" kad vidis kakvi ljudi dolaze i kako ih tretiraju. Elem, mama ne posustaje. To je konstantna borba. Primaju je, salju nas na Rengnensko snimanje abomena. Cekamo rezltate. Vracamo se nazad i tamo je dijagnoza da nema nista kriticno ali da mora da se obrati svom lekaru opste prakse. Rezultati krvi su sledeci:

hematokrit (nadjena vrednost= 0.35) (referentne vrednosti 0.35-0.48) (zene)
haemoglobin (nadjena vrednost=115) (referentne vrednosti 115-160) (zene)
eritrociti (nadjena vrednost=3.72) (referentne vrednosti 3.7-5.2) (zene)
MCV (nadjena vrednost=93) (referentne vrednosti 81-99) (zene)
leukociti (nadjena vrednost=8.7) (referentne vrednosti 4.0-10.0) (zene)

Mislim da je sve OK.


Govorim joj rezultate i idemo kod ujne i ujke u kratku posetu na Dusanovcu. Ujka otvara vrata i totalno iznenadjen i razdragan. Ujna takodje. Sedimo 10-15 minuta i pakujemo se da idemo kuci. Uz put mama gundja sto ne vozim malo brze i ne preticem a ja joj govorim da se smiri. Razmisljam, samo neka gundja, manje ce da misli o bolesti.


Kuci smo oko 17:15, dajem joj da jede FOCC. 2 kasike ulja 4 kasike jogurta. Samleo sam bademe i 3 kasicice lanenih semenki. Dodao sam i jednu kasicicu meda. Pita zasto, ja joj kazem da je ok malo meda ali ne previse. Na kraju krajeva to joj je prva kasicica iceg slatkog od kako sam dosao.


Nakon toga standardno, caj od pelina, i zeleni sa razmakom od oko 30-ak min. U medjuvremenu se zali na bolove u besici, kaze da je pece i oce da pije antibiotike koje je oduvek uzimala. Neka kiselina zestoka. Odbusio sam joj da nece da uzma nista dok ne odemo na pregled kod doktorke koji cu da zakazem sutra. U suprotnom baca u vodu sve sto smo napravili do sada.


Malo se smirila ali joj za uzvrat kazem da moze da uzme uvin caj i da malo popije (a ako treba i da se opere).

Prihvata i ja kuvam 2 l caja od uve.

Oko 19:00 pocinje ponovo da je hvata panika. Opet je tuzna i zali se kako ce ona kad ja odem.
OK, pocinjem da je tesim i to traje jedno sat - sat-i-po. Ona kaze da hoce da ide u dom, ja mislim da bi je to dotuklo.

Spremam veceru, jedan paradajz, malo jogurta i malo parce hleba od hmelja. Dao sam joj pilule za smirenje i otisla je na spavanje.


No comments:

Post a Comment