Tuesday, February 23, 2010

16. dan - 23. februar 2010

Ustajanje oko 7:00. Mama jos spava. Onda sam provirio ponovo oko 7:30 i, verovatno me je cula, pa sam je video da je otvorila oci. Dao sam joj jedan acidofil i stavio casu jogurta (oko 2 dl) pored da popije za jedno 20-30 min.
Skuvao sam caj od pelina. To je popila oko 8:20. Rekao sam joj da sama napravio dorucak: 3 kasike corn flakes-a, jedna-i-po kasika Musli (oba su bez glutena) i jedna kasika Nutraclense-a. Malo mleka 1.6%. Ovo je sama uradila.

U medjuvremenu sam ja otisao da predam njenu mokracu na analizu u laboratoriju. To je na njen nagovor Dr. Markovic sinoc kad je bio u poseti napisao. Da podsetim da je jucerasnji dolazak (po meni) izazvao vise stete nego koristi - psihicki naravno. Mislim da treba izbegavati njihove dolaske jer su je oni (OTPISALI).

Elem, kad sam se vratio posle sat-i-po cekanja u redu - 10:10 skuvao sam joj zeleni caj. KAze da je isla na WC i da je vrlo uredno obavila obe nuzde. Nije imala problema sa mokrenjem.

Izmerila je pritisak oko 10:30 i bio je 128/72/80 rekla mi je da je oko 9:00 popila tabltu (1/4 koju inace pije) za pritisak. Dobro, sve jedno pritisak joj je odlican.

Skuvao sam zeleni caj, u medjuvremenu je uzela da zaliva cvece, i usisava. Sad idem da pravim FOCC. Lep je dan i ici cemo u setnju. Opet do Kosutnjaka.

Dok jede FOCC cita novine/Bazar i sl. Za sada je mirna. Uspeo sam da joj odagnam misli (bar za sada).

Nismo isli u setnju ali je mama radila po kuci. Cistila je ispred, zalivala cvece, usisavala. Umorila se ali je uspela da radi.

Nastavio sam sa supom za rucak, stavio sam jedno pilece krilce, pokupio sve sa povrsine u par navrata, masnoce i necistoce. Izvadio krilce kad je prokljucalo (posle jedno 5 min.), stavio iseckanu sargarepu, malo brokolija, naseckao malo praziluka i belog luka, poslolio i malo persuna. Pojela je ko bela lala.

Malo posle toga je zadremala (oko 12:30-45) jedno 45 min.

Probudila se uznemirena, kaze opet je hvata nervoza. Pricali smo jedno 30-ak min. Smirila se. Presla je u sobu i uzela casopise sto sam joj kupio.

U medjuvremenu sam otisao po laboratorijske rezultate. Sve izgleda dobro, mozda ima malo povecane proteine (belancevine), medjutim nema vrednosti koliko kao ni referentnih.

Oko 14:30 je dosla jedna komsinica u posetu. Malo smo pricali, a onda su oni otisli. Mama je otisla u sobu da cita i ako moze zaspi malo.

I ja sam dremnuo.

Ustali smo oko 16:00. Spremio sam zelenu salatu, maslinovo ulje i morsku so (kupio sam je u povratku iz laboratorije). Pojela je i sve je bilo ok. Nije se zalila na probleme oko stomaka. Nije krcalo, sve je pod kontrolom (za sada).

Tu i tamo se i dalje javlja bol u predelu stomaka i ledja, ali mi govori da je manjeg intenziteta nego pre. Za sada regulisemo bol tako sto stavljamo tople obloge (zagrevam peskire peglom).

Oko 19:00 sam je naterao da se obuce da idemo da se malo provozamo. Ovo nakon sto je pocela da mi prijavljuje da je opet hvata trema/panika. Pre nego sto smo krenuli naterao sam je da stane na vagu. Ima 56 kg sa odecom, oko 54kg bez. Kaze mi da misli da je pocela da dobija na kilazi. :-) Pitam je kako zna, kaze vidi po rukama. :-) Koza joj drugacije izgleda. Fora je da jede 5-7 puta dnevno pomalo.

Sad sam joj dao da jede, skuvana cvekla, jedna pecena paprika, maslinovo ulje, so, beli luk, samleo sam 3-4 badema i pola brazilskog oraha (oko 1.5cm velicine).
Uzela je pola Bromozepana za smirenje, cetvrtinu leka za pritisak. Ostavio sam joj malo parce hleba i casu jogurta ako joj treba da popije Trodon u toku noci.

No comments:

Post a Comment