Thursday, March 4, 2010

25. dan - 4. mart 2010

Dan je poceo radno, mama se pridigla i pocela da radi po kuci. Malo sam morao da je "poguram" kao Yuga ali je "upalila"... do jedno 9:00. Onda je legla u krevet i sve je pocelo naopacke.
Pritisak joj je skocio 166/89/84 pa sam joj dao 1/2 Lorazepam-a da se smiri i morala je da popije jedan Trodon protiv bolova.
Ja mislim da je problem nastao kad sam joj pravio FOCC ali sa uljem koje sam doneo iz Kanade. Naime, zadnjih 2-3 dana sam pravio od ulja koje je Lidija kupila ovde (BioShpajz) i sve je lepo krenulo do jutros. Smirila se oko 11:00.

U medjuvremenu sam nastavio rad na terasi ali ne zadugo jer sam morao da idem na Vidikovac po namirnice.

Skuvao sam povrcnu supu i svo vreme sam davao mami zadatke da radi sto vise samnom. Nisam joj davao da lezi u krevetu. To je trajalo oko sat vremena. Oko 12:30 smo rucali ali joj nisam dao da lezi u krevetu i jede. Sedela je za stolom u trepezariji.

Prilegla je oko 12:45 a ja sam nastavio da radim po kuci.

Napolju pada glupa kisa (sto kaze moj tast Mate ili moja svastika Julija:"Mora past, kad nema skale da sidje") pa su radovi na terasi u zastoju. :-) Izgovor da pogledam neki film sto sam poneo sa sobom.

Cujemo se kasnije :-) (13:30)

No comments:

Post a Comment