Tuesday, March 2, 2010

23. dan - 2. mart 2010

Mama jutros nije bila dobro. Pritisak joj je bio visok - 155/87/89 i tresle su joj se ruke. Dao sam joj zeleni caj i malo kasnije FOCC. Smirila se malo ali je morala da popije Erynorm (1/4) i Lorozepan (1/2). Nije uzela Trodon. Zali se na tupi bol u predelu ledja i stomaka ali kaze da moze da prodje bez tabete za bolove.
Otisao sam do prodavnice da kupim hranu i nasao slicice za svetsko prvenstvo u fudbalu. :-) Zadnji put se secam '78 prvenstva sveta u Argentini pa sam odlucio da obnovim secanja. Kupio sam album i 60 kesica :-) dosao kuci i dao mami posao da secka i prebrojava iste. :-) Moram da smislim neki posao za nju. Mislim da je misao na bolest jako puno obuzima. Prihvatam bilo kakve predloge od svih koji prate ovaj blog.

10:30 nastavio sam da radim na terasi i odlucio sam da promenim par greda sto nose ogradu jer su poprilicno istrulile. Naislo je par komsija koje nisam video 2-3+ godine. Malo smo popricali.

Usao sam u kucu oko 12:30 i vidim da mama spava. Odlucio sam da joj napravim rucak jer je proslo 3+ sati od zadnjeg obroka. Kuvana cvekla, sargarepa, beli luk, malo maslinovog ulja, persun i malo soli. Done deal.
Sela je za sto u trepezariji. Inace do sada je uvek jela u krevetu. I to je nesto. Zali se da je malo :-) Rekao sam joj da cu joj davati cesce manje porcije jer ne mozemo da rizikujemo da pretovarim stomak.
Danas je uspela da ide na WC vec par puta. Za sada uspeva da ide redovno. I to je uspeh.

Pustio sam je da spava od 15:00-17:00 a ja sam nastavio da radim na terasi.

Macke se samo motaju oko kuce jer ih je ona hranila pa su se navabile. Moram da nabavim vazdusnu pusku, mada mi je ujka-Trajko rekao da mi treba dozvola. E da, Vlado, ponesi pracku sa kuglicama iz Wall-Mart-a, pleeeeease!!! Ponesi 100-200 kom. ;->

Btw, ovi pored su prestali da grade jer im je juce bila inspekcija. Danas nije nikog bilo. A-ha, znaci i za njih ima leka. Nema veze, kad zavrse stavicemo ogradu i zasaditi borice ili nesto slicno.
Elem, svi koji su danas pricali samnom i videli sta rade na placu pored nas sad mi sole pamet. Lako im je biti general...

Terasa polako napreduje. Mislim da cu je zavrsiti do cetvrtka.

Vece je zavrsilo oko 22:00 uz redovnu proceduru hrane i lekova.

P.S. Spomenuo sam mami za ujka-Simu da je lose.

No comments:

Post a Comment